Veelgestelde vragen

Wil je meer weten over Sponsit, lees ook onze helppagina

Pakketten

Kan ik Sponsit gratis uitproberen?

Ja, je kunt geheel vrijblijvend Sponsit gebruiken door een gratis account af te nemen. Deze zal altijd gratis blijven totdat je besluit om te upgraden. Je kunt in dit account met 2 personen, 25 contacten en 10 MB aan bijlagen beheren.

Bieden alle pakketten dezelfde functionaliteiten?

Nee, de pakketten verschillen van elkaar op limieten en op functionaliteiten. Bekijk de Pakketten & Prijzen voor de inhoud per pakket.

Hoeveel support levert Sponsit?

Wij hechten veel waarde aan goede support. Je kunt ons daarom bellen (tijdens kantooruren) en mailen en we zullen zo snel mogelijk antwoord geven op jouw vraag.

Betaling

Hoe upgrade ik naar een betaald pakket?

Als je ingelogd bent dan kun je jouw gratis pakket eenvoudig upgraden naar een betaald pakket. Bij het aangaan van een betaald pakket vul je de factuurgegevens van jouw organisatie in en je ontvangt jaarlijks onze factuur per e-mail. De reeds ingevulde informatie blijft uiteraard behouden in het nieuwe pakket.

Hoe betaal ik voor Sponsit?

Je betaalt je Sponsit-account per jaar. Bij het aangaan van een betaald pakket vul je de factuurgegevens van jouw organisatie in. Wij versturen de factuur per e-mail. Je kunt direct aan de slag met je account. Overigens is het mogelijk om Sponsit per direct op te zeggen. De resterende maanden krijg je dan teruggestort.

Wat gebeurt er als ik opzeg?

Je betaalt Sponsit per jaar, maar je kunt ieder moment jouw Sponsit-account opzeggen. Je zult dan de reeds vooruit betaalde maanden teruggestort krijgen.

Beveiliging

Hoe zit het met de veiligheid & privacy van mijn gegevens?

Hosting. De server waar onze software op draait wordt beheerd door een zeer betrouwbare hosting partij (True hosting) en is altijd up-to-date.

Privacy. Wij zullen de gegevens die de klant opslaat in zijn Sponsit account nooit gebruiken of aan derden verstrekken.

Veilige verbinding. Zodra je inlogt op Sponsit gebruik je een beveiligde verbinding d.m.v. een SSL certificaat.

Worden er back-ups gemaakt van Sponsit?

Iedere nacht wordt er automatisch een back-up gemaakt van Sponsit en deze back-ups worden op 2 verschillende locaties opgeslagen.

Wie hebben er toegang tot mijn account?

Je nodigt zelf de mensen uit die toegang mogen hebben tot het account. Verder kan er niemand anders bij de gegevens in het account.

Functionaliteiten

Kan ik mijn Excellijst importeren?

Ja, het is eenvoudig om je bestaande bedrijvenbestand uit Excel te importeren in Sponsit. Hiervoor dien je wel even het Excel-bestand eerst op te slaan als CSV bestand.

Heeft Sponsit verschillende gebruikersrechten?

Ja, je kunt in Sponsit verschillende gebruikersrechten toekennen. Zo kan je iemand alleen leesrechten geven, maar het is ook mogelijk om deals & facturen voor gebruikers af te schermen.

Is er een handleiding van Sponsit?

Download hier de handleiding van Sponsit. Wil je nog meer weten bekijk dan onze helppagina

Wil je ons persoonlijk spreken bel dan naar: 030 - 27 647 34